SĀKUMS
PAR IMPULSE
ABONEMENTS
BLOGS
KONTAKTI
1. Kas jāzina, pirms sāku lietot Impulse?

2. Kas ir Impulse?

3. Kādas programmas piedāvā Impulse?

4. Vai ar Impulse varu trenēties mājās?

5. Ja apmeklēju sporta klubu, vai varu izmantot Impulse arī tur?

6. Vai es varu piedalīties arī citās fiziskajās aktivitātēs, kas nav saistītas ar Impulse?

7. Kādus treniņu veidus piedāvā Impulse?

8. Vai man ir nepieciešams inventārs?

9. Kā pareizi izvēleties treniņu intensitāti?

10. Ja esmu veģetāriete, vai piedāvātais uzturs man būs piemērots?

11. Ja man kāda recepte nepatīk, vai varu to samainīt?

12. Vai receptes ir piemērotas visai ģimenei?

13. Es saprotu, kas slēpjas zem sadaļām “Kustība” un “Uzturs”. Bet ko ietver “Labsajūta”?

14. Vai ir kādi vecuma ierobežojumi, lai lietotu Impulse?

15. Vai varu izmantot Impulse, ja man ir kāda saslimšana, trauma, grūtniecība vai baroju bērnu ar krūti?

16. Vai mani personas dati, ko nododu Impulse, ir drošībā?

17. Vai Impulse sniedz atbalstu?

18. Kā pieteikt savu 7 dienu bezmaksas izmēģinājumu?

19. Vai es varu mainīt abonementa veidu?

20. Diemžēl nevaru veikt apmaksu. Kādēļ?

21. Kādas ir maksājumu iespējas, un kādu maksāšanas sistēmu izmanto Impulse?

22. Vai abonements pagarinās automātiski?

23. Vai varu saņemt naudas atmaksu par neizmantoto abonementa periodu, atceļot to pirms beigu datuma?

24. Kā atcelt abonementu?

25. Ko darīt, ja man neizdodas reģistrēties, jo mana e-pasta adrese jau ir reģistrēta?

26. Ko darīt, ja es aizmirsu paroli?

27. Ko darīt, ja es nesaņēmu e-pasta ziņojumu, lai atiestatītu paroli?

28. Diemžēl es neatrodu atbildi uz sev interesējošo jautājumu. Ko darīt?